Editovat

Moje cesta eBRÁNOU

Už při studiu na hradecké univerzitě jsem věděl, že čistě IT nebude úplně moje parketa. Po půl roce jsem se rozhodl přestoupit do Pardubic a moje IT dovednosti skloubil s ekonomií a marketingem. V té době jsem také hledal brigádu a eBRÁNA byla po Pardubicích celkem vidět. Poslal jsem životopis a už to jelo. Netrvalo dlouho a nastoupil jsem jako operátor technické podpory.

Na svůj pohovor si pamatuji velice dobře. Byl jsem strašně nervózní. Martin Kostyál – tehdejší vedoucí technické podpory, si mě proklepl po technické stránce a Ivča Palarčíková po té osobnostní. Oba vytvořili parádní atmosféru, takže jsem se rychle cítil velice komfortně a z pohovoru odcházel s dobrým pocitem, že to klapne.

Z asistenta šéfem oddělení

Nakonec jsem po eBRÁNĚ ušel pěkný kus cesty. Z operátora technické podpory jsem chvíli dělal asistenta obchodního zástupce, a potom také nějakou dobu vypomáhal na IT oddělení. Zkrátka když jsem se někomu zalíbil, stáhl si mě k sobě. Takže jsem se dostal ke spoustě věcí a viděl je z vícero úhlů. Brzy došlo ve firmě k velkému množství personálních změn. Ivča Palarčíková, která v té době šéfovala technické podpoře, přešla do oddělení IM, mě navrhla jako svého následníka a já tuto pozici přijal.

Do toho jsem si ještě vzal na starost pořádání školení k produktům pro naše klienty. A když se uvolnila pozice vedoucího IT, byl jsem zkrátka pro tuto pozici ten nejpovolanější. Prošel jsem si několika posty, sbíral zkušenosti a naučil se poradit si ve složitých situacích. To tehdy rozhodlo. V roce 2020 jsem si k vedení oddělení technické podpory přibral i oddělení produkce.

Dělám, co mě baví a svoje vědomosti rád předávám dál

Teď jsem ve fázi, kdy se učím nové věci, dělám si to, co mě baví, a to pak předávám dál. Tím se posouvám nejen já, ale i lidé pode mnou. Když se dostanu k něčemu, čemu nerozumím, zkouším navrhnout nová řešení, která většinou velmi dobře fungují. Zkrátka mě baví pomáhat lidem. Primárně těm, kteří pracují pode mnou a samozřejmě také klientům, kteří od nás očekávají perfektní výstupy a péči.

ondra3

Náročná práce vyžaduje množství volnočasových aktivit

Práce je to náročná, proto se snažím udržovat v kanceláři příjemnou náladu. Je to důležité, abychom na sebe nebyli naštvaní. Hraje u nás hudba, padají vtípky, zkrátka se snažíme navozovat fajn atmosféru, abychom z toho všichni nespadli pod stůl. 

K tomu také patří organizování teambuildingových aktivit, kterých máme plno. Každé dva týdny hrajeme deskové hry nebo pořádáme menší LAN party. Zkrátka aktivity, kde jsme limitováni počtem účastníků, máme mezi sebou, ale jiné, jako třeba paintball, otevíráme pro celou firmu.

Zaujal tě Ondrův příběh? Začni i ty psát svůj vlastní!
Pošli nám svoje CVčko a staň se součástí našeho týmu!