Upravit stránku

Moje cesta eBRÁNOU

Než jsem přišla do eBRÁNY, bydlela jsem a pracovala v Praze jako marketingová koordinátorka v menší firmě. Věnovala jsem se hlavně direct marketingu. Když ale firma skončila, stála jsem před rozhodnutím, jestli zůstat v Praze, nebo se přestěhovat domů do Pardubic, kde mám celou rodinu. A tak jsem si začala hledat práci v Pardubicích. Poprvé jsem o eBRÁNĚ slyšela od svého přítele, který od vidění znal Jirku Janků a vnímal ho jako energického, usměvavého člověka, a věděl, že má firmu. Předpokládal tedy, že jeho firma bude taková, jako je on. Tak jsem do eBRÁNY poslala životopis. Tehdy jsem ještě nevěděla, na jaké pozici chci pracovat.

Z personálního se mi poměrně rychle ozvali. Měli ale jednu podmínku. Musela jsem si vybrat z vypsaných pozic tu, o kterou jsem se chtěla ucházet. Bylo jasné, že programátor nebo vývojář není nic pro mě, a tak jsem si vybrala copywritera. Pohovor rozhodně nebyl z těch, ze kterého jste vyklepaní týden dopředu, žádná křeč. Všechno proběhlo v pohodě. Když mi druhý den zazvonil telefon, byla jsem přijatá. Hurá!

  • Focení s Beksou Pardubice
  • Focení s Beksou Pardubice

Tehdy jsem nastupovala ještě jako brigádník, kdy jsem pracovala něco málo přes 20 hodin týdně. V té době jsem ale měla už dlouho naplánovanou cestu do Thajska, kde jsem strávila měsíc. Pro eBRÁNU to ale nebyla žádná překážka, kvůli které by mě snad nepřijala. Když jsem se vrátila, měla jsem asi 3 měsíce na to, abych se naučila všechno, co copywriting obnáší. Měla jsem totiž být plnohodnotný zástup za kolegyni, která odcházela na mateřskou. Práce mě chytla a hrozně mě bavila. Chtěla jsem se zlepšovat a zlepšovat.

Momentka z natáčení PFka

Neuběhl ani rok a stala jsem se vedoucí oddělení Copywriting. Byli jsme celkem malý tým - 3 na plný úvazek a 3 brigádníci. Postupně jsme se zmenšovali a teď jsme 3 copywriterky. Měla jsem štěstí na zodpovědné lidi, kteří nepotřebovali příliš hlídat a kontrolovat. Měla jsem tým, na který jsem se mohla spolehnout. Asi po roce a půl mi k povinnostem vedoucí přibyly ještě povinnosti produktového manažera. Produkťákem jsem se stala z vlastní iniciativy, chtěla jsem vyzkoušet svoje možnosti, posunout se dál.

Být zároveň copywriterem, vedoucí oddělení a produktovým manažerem pro mě ale znamenalo sedět na třech židlích. Cítila jsem, že se ani jednomu nevěnuji na 100 %. Věděla jsem, že takhle to dál nechci. Na oddělení HR mi tehdy hodně pomohli a všichni mi vyšli vstříc, když jsem se rozhodovala, které práci se chci věnovat naplno.

Zvítězil copywriting. Chci se v něm rozvíjet a stíhat všechny novinky, které jsou v digitálním marketingu skoro na denním pořádku. Ověřila jsem si, že takhle jsem nejspokojenější a že kariéra manažera není nic pro mě.

  • S Vitem
  • Vánoční večírek ve stylu Velký Gatsby
  • Na Eiffelovce