Upravit stránku

O eBRÁNĚ jsem se poprvé doslechla ještě na vysoké. V té době jsem pracovala ještě jako administrátorka v e-shopu pro jinou firmu, ale práce mě moc nebavila, a tak jsem se začala poohlížet po něčem jiném. Musím říct, že jsem se ještě tak trochu hledala a pořádně jsem ani nevěděla, v jakém oboru budu doma.

Na škole jsem ale měla možnost navštěvovat různé kurzy a marketing mi padl do oka. eBRÁNA zrovna sháněla specialistu online marketingu, a tak jsem poslala životopis s motivačním dopisem a přišla na pohovor. Ten sice napoprvé nevyšel, ale zkusila jsem se ještě po čase přihlásit na copywritera. Z HR mi ale zavolali, že pro mě mají vhodnější pozici - asistentku specialisty online marketingu. A i když jsem tehdy znala z online marketingu jen úplné základy, věděla jsem, že to je to, co mě bude bavit!

Zuzka

Co se online marketingu týče, byla jsem tak trochu nepopsaný list. Ale jak mě můj vedoucí ujistil hned na začátku, všechno jsem se postupně naučila. Postupem času vnímám, že začínat jako asistentka pro mě bylo ideální - ještě jsem studovala, měla jsem dost času se spoustu věcí naučit a nikdo na mě netlačil, že musím mít hned výsledky. Začínala jsem s dílčími úkoly, měla jsem na starosti také PPC reklamy a stále víc a víc se podílela na budování celé strategie. A tak jsem se za rok mohla z pozice asistentky posunout na specialistku online marketingu a dostala jsem na starosti vlastní zakázky.

A jak konkrétně vypadá moje práce? V podstatě zastřešuju marketingové aktivity pro klienty, které mám ve správě. Navrhuju komplexní strategie a zajišťuju, abychom pro ně dělali všechno, co jsme naplánovali. Neustále se snažím tyto aktivity rozvíjet tak, aby to pro klienta bylo co nejpřínosnější. Důležitou součástí mé práce je také analytika - vyhodnocuju, zda jdeme v marketingových aktivitách tou správnou cestou a případně navrhuju úpravy. U e-shopů mám na starosti také správu zbožových srovnávačů, SEO optimalizaci a základní linkbuilding.

V eBRÁNĚ si cením především pohodového kolektivu, protože v něm se vždycky pracuje líp. A taky moderního zázemí, flexibilní pracovní doby a určitě i možností homeofficů. Mám dostatek prostoru na to, abych si práci zorganizovala a zbyl mi dostatek volného času. Důležité je, umět si určit priority u jednotlivých úkolů.

Nesmím také zapomenout na možnost neustále se vzdělávat. Stačí si najít školení nebo konferenci, která je pro mě přínosná, a můžu jet.

S celým týmem
Vánoční večírek - pyžamová párty