Zažij si stejný příběh jako LuciLucie PešavováVedoucí týmu péče o firmy

Luci přišla do eBRÁNY jako ostřílená telefonní operátorka a trenérka s 11 lety praxe. Jako vedoucí oddělení pokládá základy telemarketingu v eBRÁNĚ, pracuje na školících materiálech a pečuje o nové tváře z řad akvizičních specialistů a odborných konzultantů, kterým předává své tipy z praxe. Denně je v komunikaci s potenciálními i stávajícími klienty a s úsměvem a nadhledem jim podává pomyslnou vizitku naší firmy.

"Díky eBRÁNĚ se mi podařilo propojit svět telefonické komunikace spolu s tím marketingovým, což mě od začátku bavilo. Za pár měsíců v eBRÁNĚ jsem se díky svým znalostem, firemnímu vzdělávání a sdílení zkušeností s kolegy posunula tak daleko, že jsem dostala možnost budovat akviziční oddělení telemarketingu, a tak si splnit svůj další cíl - předávat svoje znalosti a zkušenosti dál."

Jaké bude tvoje poslání?

V první řadě budeš pomáhat růstu naší společnosti a klientského portfolia, které tvoří střední
a malé firmy v České republice. Staneš se součástí obchodního oddělení. Pravidelně budeš
vyhledávat a oslovovat potenciální klienty a vytvářet nové příležitosti pro odborné konzultanty.
Zároveň se budeš podílet na různorodých firemních projektech, posouvat se díky celofiremnímu vzdělávání a pomáhat s rozvojem svého týmu.  

Co pro tebe máme?

  1. Propracovaný adaptační plán

    Aby ses co nejrychleji dostal do své pozice, připravili jsme vzdělávací plán, který ti pomůže. 

  2. Odměnu, na kterou se můžeš spolehnout

    Fixní hodinovku 140 Kč, která pro tebe představuje jistotu.

  3. Propracovaný provizní systém,

    který podpoří tvůj výkon a můžeš získat až 10 000 Kč k základní odměně.

  4. Kopu znalostí z digitálního marketingu

    Naučíme tě základy PPC reklamy, SEO, webdesignu nebo marketingové strategie. Tyhle znalosti se ti u hovorů budou hodit. 

  5. Raketové zlepšení v komunikaci

    Přímá komunikace s klienty bude tvůj denní chléb. Proto uděláme všechno proto, aby ti šla práce od ruky. 

  6. Řadu benefitů,

    mezi které patří třeba firemní gym, skupinové lekce jógy, dog friendly kancly, anebo firemní školka, kde se naše pečovatelka stará o děti už od 1 roku věku. 

A tím to nekončí! Na interních přednáškách, workshopech a konferencích se dozvíš nejzajímavější novinky ze světa digitálního marketingu. Pokud budeš chtít, po čase budeš mít možnost posunout na jinou specializovanou pozici nebo přejít na fulltime.

Navolané akvizice maji v naší
obchodní strategii důležitou roli

Pečlivý výběr a následné oslovení konkrétních firem byly vždy naším nejúspěšnějším zdrojem nových klientů.
A na tom chceme stavět i do budoucna. Akviziční specialista/ka je motorem tohoto procesu. Vytipovává nové potenciální
klienty a sám je oslovuje. Jakmile má oslovená firma zájem o naše služby, předá jej odbornému konzultantovi,
který již uzavře spolupráci a bude řešit individuální řešení pro klienta.
Akviziční specialista/ka je parťákem odborných konzultantů a když chce, 
má možnost se na navázané spolupráci v budoucnu dál podílet.

Nejlépe zapadneš, pokud:

 

  • Komunikovat s cizími lidmi po telefonu

    je pro tebe každodenní normálka
  • Baví tě výzvy

    a víš jak se z nich poučit
  • Dokážeš spolupracovat v týmu

    a nést zodpovědnost za své projekty
  • Rád sleduješ trendy

    v online marketingu

 

  • Máš nadprůměrný cit pro komunikaci

    a dokážeš se napojit na klienta 
  • Je na tebe spolehnutí

    a máš smysl pro humor
  • Máš čas alespoň 20 hodin týdně

    a zájem o flexibilní úvazek
  • Rád přinášíš nové podněty

    a zkoušíš jít vlastní cestou

Jak to u nás chodí?

„Naším cílem je pomáhat klientům. V růstu, v prodejích,
v budování povědomí o jejich značce, produktech
a službách. Klienty si vybíráme a oslovujeme ty, kde
má spolupráce pro obě strany užitek. V procesu oslovení
a získání klienta budeš hrát velmi důležitou roli. 

Martin Semerád
Výkonný ředitel a vedoucí obchodu

S kým budeš spolupracovat?

Kde budeš pracovat?

Budeš pracovat ve firmě, kde se k sobě chováme mile, slušně a vzájemně se respektujeme. Kde nám záleží na příběhu každého pracovníka a smysluplné práci, ve které vidíme užitek pro klienta.

Podívej, jak vypadá život v eBRÁNĚ
a co pro nás znamená firemní kultura.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Více informací

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Více informací