Upravit stránku

Zažij si stejný příběh jako MilčaMilena ŠofrováCopywriterka

Milča u nás začínala jako copy brigádnice 
 a za necelý rok se stala vedoucí oddělení.

"Práce copywritera přináší obrovský rozhled. Píšu pro plastické chirurgy, prodejce army vybavení nebo i pekaře. A texty budou dobré jedině tehdy, když dokonale pochopím jejich byznys."

Podívej se na Milčin příběh

Jak bude vypadat tvůj den?

Posadíš se do kanceláře plné kolegů, kteří ti při nejasnostech rádi podají pomocnou ruku. Uvaříš si kafe a prolétneš své dnešní úkoly. Vše najdeš přehledně seřazené v interním systému pro plánování zakázek. A pak už se pohroužíš do vírů informací a začneš tvořit vlastní texty dle zadání markeťáků. Zkušenější copywriterky pak tvou práci omrknou a dají ti doporučení, co můžeš vylepšit. A až nastane ten správný prime time sociálních sítí, postneš si nějaký ten chytlavý příspěvek, ať jsou naši klienti stále pěkně vidět.

Od jednodušších úkolů budeš postupně přecházet k obtížnějším. Časem zjistíš, jaký typ úkolů ti nejlépe vyhovuje a začneš se profilovat. Pokud ti práce dobře půjde, budeš dostávat vlastní zakázky. A snad se ti u nás zalíbí a domluvíme se i na větší spolupráci.

Jo a po práci si s námi můžeš zajít třeba zrelaxovat na jógu, nebo se pod dohledem šéfa zničit na thaibox.

Co se u nás přiučíš?

  1. Široký okruh témat

    Psaní článků ti dá hodně do života. Nikdo už tě nikdy ve Scrable neporazí!

  2. Hrát si s editorem

    Zjistíš, že dopsáním to nekončí. Naučíme tě, jak z hezkého textu správným sázením v editoru vyčarovat magnet na oko zákazníka.

  3. Kouzlit s newslettery

    Ostřílené kolegyně tě provedou procesem vzniku atraktivních newsletterů, které dobře prodávají.

  4. Odkryjeme ti taje marketingu

    Osvětlíme si pojmy jako key words, persona, marketingová strategie, claim a podobně. A naučíme se je využívat ve prospěch klienta.

  5. Komunikaci s klienty

    Vyzkoušíš si i přímou komunikaci s klienty a společně budete hledat vhodný komunikační tón.

A tím to nekončí! Na oborových přednáškách, workshopech a konferencích s námi okusíš krom chlebíčků i ty nejzajímavější novinky ze světa copywritingu a digitálního marketingu.

A co ty Facebooky?

Skrz oka sociální sítě s námi pronikneš do nitra Facebooku
zvaného Business Manager. Procvičíš se v používání
křehkých social nástrojů. Mediální plánování, cílení,
sponzoringu i zapojování kreativy ti vstoupí do krve.

Nejlépe zapadneš, pokud:

 

  • Sršíš kreativitou

    jako silvestrovský ohňostroj
  • Baví tě sociální sítě

    a víš jak sbírat lajky
  • Dokážeš spolupracovat v týmu

    a nést zodpovědnost za své projekty
  • Rád sleduješ trendy

    v produkci digitálních textů

 

  • Máš nadprůměrný cit

    pro jazyk i pravopis
  • Máš vypsanou ruku

    a sklony k pečlivosti
  • Jsi student vyššího ročníku VŠ 

    a máš alespoň 20 hod týdně čas
  • Rád přinášíš nové podněty

    a zkoušíš jít vlastní cestou

Jak to u nás chodí?

„Tým svých lidí vedu tak, aby každý z nich mohl využít maximum svého potenciálu pro dosažení společného výsledku.  Tím nejlépe dosáhneme splnění zákazníkových cílů i jeho spokojenosti.​​​​​“

Ivana Palarčíková
Vedoucí internetového marketingu

S kým budeš spolupracovat?

Kde budeš pracovat?

Budeš pracovat ve firmě, kde se k sobě chováme mile, slušně a vzájemně se respektujeme. Kde nám záleží na příběhu každého pracovníka a smysluplné práci, ve které vidíme užitek pro klienta.

Podívej, jak vypadá život v eBRÁNĚ
a co pro nás znamená firemní kultura.