Upravit stránku

Moje cesta eBRÁNOU

„Martínkovi byly necelé dva roky, když jsem si uvědomila, že zbytek života nechci strávit v korporaci a nekonečnými cestami přes hradeckou D11,“ vzpomíná Ivana. Začala se proto zlehka poohlížet po práci v regionu, aby jí za rok, až nastoupí opět do zaměstnání, zbývalo více času pro rodinu. Ale tímhle rozhodnutím se věci daly do pohybu mnohem rychleji, než by čekala. Osudným se stal hned první mail, který poslala spolužákovi z vysoké. Jirka Janků, se kterým se před lety společně šprtali vzorečky, působil tehdy ve vedení eBRÁNY.

29. ledna Jirkovi napsala a 6. února už nastupovala jako personalistka. Na téhle pozici byla jako ryba ve vodě, vždyť v oblasti HR měla už moře zkušeností. Přes deset let sbírala zkušenosti ve společnosti Vodafone. Působila zde postupně jako Team Leader Customer Care, Team Leader Retention Team, recruiter a finálně na nejvyšší pozici jako HR Business Partner, kdy byla pravou rukou ředitele Customer Care a personálně pomáhala s vedením stovek zaměstnanců v pražské centrále i chrudimské pobočce.

29. ledna Jirkovi napsala a 6. února už nastupovala jako personalistka.

V eBRÁNĚ ji pak čekala podobná náplň práce, ale společně s ní i péče o dvouletého syna a malou dceru. No a jak se tohle podařilo skloubit? Především díky tomu, že se eBRÁNA snaží svým zaměstnancům skutečně vyjít vstříc. Tak jako ostatní měla i Iva možnost flexibilní pracovní doby, a navíc se domluvila na zkráceném úvazku. A dnes i jí můžeme vděčit za to, že máme dětský koutek pro naše nejmenší se skvělou vychovatelkou Táňou. Tři měsíce po nástupu už s sebou Iva mohla do práce vodit i malého syna, být mu na blízku a zároveň se věnovat práci, která ji baví.

Zabývala se hledáním nových zaměstnanců a také pracovala s vedoucími jednotlivých oddělení na zlepšení spolupráce s podřízenými. Za čtyři roky práce personalistky jí rukama prošly desítky nováčků, kteří se stali součástí eBRÁNA týmu. „Začalo mi být líto, že lidi jen přijímám, ale nemám už velkou šanci ovlivnit to, jak u nás budou pokračovat a růst,“ říká. V té době přišla nabídka ujmout se řízení oddělení technické podpory.

“ Na dobu strávenou s kluky na TP vzpomínám jako na své nejhezčí období v eBRÁNĚ

“Podařilo se nám dát to tam pěkně do kupy. A kluci si mě jako jedinou ženskou navíc patřičně hýčkali.”

Na technické podpoře se vrátila k vedení lidí. Když se pak v únoru 2017 uvolnila pozice v čele největšího oddělení eBRÁNY, ráda nastoupila jako vedoucí internetového marketingu.

Neúplné znalosti marketingu
byly spíše výhodou

Pokud je totiž vedoucí největší odborník na svém oddělení, často sklouzne k odvádění práce za kolegy. A pak jsou dvě cesty. Buď začne pracovat 24 hodin denně a brzy to odnese jeho zdraví, nebo bude postupně zanedbávat vedení a oddělení se časem rozloží. Dnes už Ivana zná všechny principy práce svých podřízených, ale její prací stále zůstává vést lidi ke spokojenosti a touto cestou k perfektním výsledkům.

„Tak dobře, jako od Ivči nástupu na naše oddělení, se nám ve firmě nikdy nepracovalo. Odvedla velký kus práce,“ shodují se kolegové.

A co má Ivča na eBRÁNĚ nejradši?

„Je tu úzká skupina lidí, kteří jsou pro mě strašně důležití. Když mě něco trápí, nemám problém se jim svěřit. Tahle firma ti umožní se realizovat i v soukromém životě. Ukáže ti, že na to máš a že si to můžeš dovolit. Šéf ti dodává odvahu. Makej na sobě a budeš spokojená!“

„V eBRÁNĚ jsem třeba začala hodně cvičit. Ve firemní tělocvičně jsem každý den a je to perfektní relax a uvolnění při práci.“

Zaujal tě Ivči příběh? Začni i ty psát svůj vlastní!
Pošli nám svoje CVčko a staň se součástí našeho týmu!