Zakládáme si na blízké a dlouhodobé spolupráci s klientem. Není to jako když si koupíš na internetu novou televizi: rozbalíš, pustíš. Běží? Běží. A tím to pro obě strany končí. My s klienty komunikujeme neustále. Nejraději máme osobní kontakt a bez něho se prostě neobejdeme :-). Ale když je potřeba, tak samozřejmě zvedneme telefon nebo napíšeme e-mail. Tvým úkolem bude převzít část komunikace s klienty. Díky tobě budeme vědět, kolik klientů by doporučilo eBRÁNU svému příteli či kolegovi, proč jsou nadšeni ze spolupráce nebo kde to třeba naopak trochu skřípe.
Žádný z klientů pro tebe nebude jen jeden z mnoha nebo jen další odškrtnutá položka. O každém se nejdříve dozvíš spousty informací a pak se pustíš do telefonické či emailové komunikace. Podstatou komunikace bude zjištění, zda je klient spokojený, nicméně tvůj čas pro rozpravy s klienty nebude nijak omezený. Nebudeš svázaný žádnými zbytečnými pravidly. Můžeš se spolu s klienty smát, postesknout si nebo si klidně zahloubat, zda bylo dříve vejce či slepice... Pozor, na dvou věcech ale trváme. To vše musí být upřímné a klienta to nemá obtěžovat.