Upravit stránku

Zažij si stejný příběh jakoMilena ŠofrováCopywriterka

Milča u nás začínala už v roce 2012, když nastoupila tehdy jako brigádnice na pozici copywritera. Za necelý rok se z ní stala vedoucí oddělení a za další rok produktová manažerka.

"Na eBRÁNĚ oceňuji, že mi umožňuje rozvíjet se v osobním i pracovním životě. Možná to zní jako klišé, ale skutečně je to tak. Můžu si přizpůsobit pracovní dobu tak, jak potřebuju. Díky tomu mi zbývá čas na koníčky - psaní, malování, pes a zahrada. Protože jedině když dokážete najít rovnováhu mezi těmito dvěma světy, budete šťastní."

Podívej se na Milčin příběh

Jaké bude tvoje poslání?

Zakládáme si na blízké a dlouhodobé spolupráci s klientem. Není to jako když si koupíš na internetu novou televizi: rozbalíš, pustíš. Běží? Běží. A tím to pro obě strany končí. My s klienty komunikujeme neustále. Nejraději máme osobní kontakt a bez něho se prostě neobejdeme :-). Ale když je potřeba, tak samozřejmě zvedneme telefon nebo napíšeme e-mail. Tvým úkolem bude převzít část komunikace s klienty. Díky tobě budeme vědět, kolik klientů by doporučilo eBRÁNU svému příteli či kolegovi, proč jsou nadšeni ze spolupráce nebo kde to třeba naopak trochu skřípe.

Žádný z klientů pro tebe nebude jen jeden z mnoha nebo jen další odškrtnutá položka. O každém se nejdříve dozvíš spousty informací a pak se pustíš do telefonické či emailové komunikace. Podstatou komunikace bude zjištění, zda je klient spokojený, nicméně tvůj čas pro rozpravy s klienty nebude nijak omezený. Nebudeš svázaný žádnými zbytečnými pravidly. Můžeš se spolu s klienty smát, postesknout si nebo si klidně zahloubat, zda bylo dříve vejce či slepice... Pozor, na dvou věcech ale trváme. To vše musí být upřímné a klienta to nemá obtěžovat.

Co pro tebe máme?

  1. Naučíme tě komunikovat

    napříč firmou i s klienty. Zlepšíš si své soft skills a naučíš se pracovat v týmu.

  2. Získáš všechny výhody

    které práce v eBRÁNĚ přináší.

  3. Flexibilní pracovní dobu,

    kterou si můžeš přizpůsobit podle svých možností.

  4. Příležitost růst,

    jak odborně, tak osobnostně. Navíc s tebou počitáme i na full time.

  5. Pěkný výdělek ke studiu,

    protože dobrou práci umíme ocenit.

  6. Získáš cenné zkušenosti v online marketingu.

    Odkryjeme ti naše know-how a vše, co jsme se za ty roky naučili.

Jak bude vypadat tvůj
pracovní týden?

Před komunikací s klientem tě čeká sběr informací o spolupráci. Nejvíc se toho dozvíš v našem
eBRÁNA systému, ale občas bude dobré optat se na něco kolegů. Bude to přibližně polovina času,
kdy nebudeš v aktivní komunikaci s klienty.

Během týdne zmákneš 10-15 telefonních hovorů a 5 emailových komunikací,
přičemž záleží na klientovi, jakou formu preferuje a kolik času nám věnuje. Po komunikaci
s klientem si zapíšeš, co ses od něj dozvěděl, aby to neupadlo v zapomnění a my s tím
mohli dále pracovat. To bude ta druhá polovina, kdy nebudeš v aktivní komunikaci s klienty.

Čeká tě také spolupráce při tvorbě referencí a příběhů. Na to už sice tým profíků
máme, ale pokud v tobě objevíme tvůrčího ducha, tak tě rádi zapojíme.
Můžeš psát poutavé texty nebo třeba pomáhat s grafikou.

Jak to u nás chodí?

„Nechci tě přesvědčovat o tom, že férové jednání a nadšení pro klienty má být pro tebe prioritou. Měl bys to v sobě mít přirozeně. 
Tak si vybírám lidi do svého týmu již 11 let, co jsem v eBRÁNĚ.
Na všem ostatním spolu můžeme pracovat. Po tobě potřebuju jen chtít.“

Soňa Kolářová
Customer happiness manager

S kým budeš
spolupracovat?

Kde budeš pracovat?

Budeš pracovat ve firmě, kde se k sobě chováme mile, slušně a vzájemně se respektujeme. Kde nám záleží na příběhu každého pracovníka a smysluplné práci, ve které vidíme užitek pro klienta.

Podívej, jak vypadá život v eBRÁNĚ
a co pro nás znamená firemní kultura.