Jan Veselý

Zažij si stejný příběh jakoJan VeselýSpecialista online marketingu

Honza k nám přišel jako nadšený, avšak marketingovými zkušenostmi nepolíbený vysokoškolák. Díky své šikovnosti, píli a skrytému potenciálu začal velmi rychle růst. Stále zkoušel něco nového, rozvíjel další spolupráce, a tak se brzy vypracoval ve skvělého specialistu online marketingu. Takového, který pečuje o některé z našich největších klientů a zároveň pomáhá našim juniorům rozvíjet to, v čem vynikají. 

 Od prvotních analýz pro klienty mých kolegů přes první malé zakázky jsem se dostal až ke strategickému řízení velkých projektů. Tuhle slušnou čtyřletou jízdu bych však neuřídil bez báječných a zkušených kolegů, z nichž se někteří stali blízkými přáteli, a také firemní kultury, která vás podpoří v tom, v čem jste dobří a silní. Jsem nadšený, že společně s kolegy rozvíjím firmy klientů pomocí celostního přístupu a maximálně jim pomáháme. Například s designem produktů a marketingem, náborem lidí a jejich spokojeností, ale i byznysovými rozhodnutími. Ano, to je přesně to, co mě baví a dává mi smysl."

Jaké první měsíce na pozici markeťáka
prožil Ondra?

Jaké bude tvoje poslání?

Naše firma pomáhá růst malým a středním firmám, a právě ty budeš mít na jejich úspěchu zásadní podíl. Dostaneš na starost několik klientů, kterým budeš zajišťovat online marketing. Proklepneš si jejich byznys a zjistíš, která cesta se pro ně nejvíce hodí. Vymyslíš jim na míru ušité kampaně a strategie a postaráš se o to, aby měli nejvyladěnější a nejúčinnější optimalizaci webu pro vyhledávače a zbožové srovnávače. Zkrátka se budeš starat o to, aby v onlinu bylo vše co nejlépe nastaveno a přinášelo výsledky. Společně s celým týmem budeš také tvořit nabídky, které zaujmou potenciální klienty. Když to klapne, tak vybereš ty nejvhodnější kanály a pustíš se do tvorby strategií. Ty pak s pomocí jednotlivých odborníků, jako jsou PPC a social specialisté, copywriteři, obsahoví stratégové a brandaři, uvedeš v online život.

Do divoké vody online marketingu tě nehodíme jen tak. Provedeme tě jeho světem a poskytneme potřebnou podporu. Na začátku tě kompletně proškolíme o tom, jak naše práce funguje, a na čem je založena. A navíc ti dáme tipy, díky kterým budeš s klienty skvěle vycházet. A také máme kanceláře plné ochotných kolegů, kteří ti rádi se vším poradí. Na oplátku od tebe vyžadujeme pořádné zapálení pro obor, nadšení učit se novým věcem, otevřenou mysl, pozitivní přístup a silnou vnitřní motivaci. Ta tě v dynamickém oboru, jako je online marketing, povede k tomu, aby ses neustále posouval kupředu díky workshopům, přednáškám a konferencím. Těch se zúčastníš i přímo na firmě, protože růst našich hard i soft skillů patří k naši firemní kultuře. 

Nejlépe mezi nás zapadneš, pokud:

  1. Si skvěle umíš organizovat práci

    A díky zvládnutému time managementu jsi přesný jako hodinky.

  2. Vládneš analytickým myšlením

    Neodoláš tabulkám, přehledům a vždy se nemůžeš dočkat, až se pustíš do vyhodnocování kampaní.

  3. Máš v malíčku Google Analytics

    A alespoň trochu jsi už viděl/a GA4.

  4. Se orientuješ v sociálních sítích a PPC kampaních

    Znáš jejich možnosti. K realizaci pak dostaneš k ruce celý tým specialistů a budeš jen sledovat, jak úspěšně kampaně tvoří.

  5. Se dokážeš vcítit do kůže klienta i jejich zákazníků

    Nabídky i kampaně šijeme na míru právě jim. A také chceme, aby byly všechny strany spokojené.

  6. Máš znalosti o fungování webů a e-shopů

    Dokážeš je navrhnout po funkční i obsahové stránce. Obavy stranou, o jejich realizaci se postará oddělení výroby. Tvým úkolem je pouze celková vize, zbytek zajistí kolegové.

  7. Máš zkušenosti, na kterých chceš stavět

    Hledáme parťáka, který už marketing okusil a dokáže se i něčím pochlubit. Naši markeťáci kromě práce s klienty také přednáší (univerzity, oborové akce alá SEO Restart) a také soutěží (YoungLions). A tebe v tom také podpoříme!

  8. Se do toho umíš pořádně obout

    Začneš s nástupním platem ve výši 35-40 000 Kč a s pohyblivou složkou v rozmezí 10-30 % z fixního platu. Budeš ho chtít vylepšit? Pak stačí máknout, výše platu je totiž výkonnostně závislá na počtu a velikosti klientů.

Pro koho jsme tvořili
úspěšné projekty?

Každá firma potřebuje svůj unikátní recept, který ji posune dopředu. My se soustředíme na pomoc
středně velkým firmám, i přestože kvalitou umíme uspokojit i ty největší.
A jak to děláme? Celostním přístupem.

Spektrum našich klientů je neuvěřitelně bohaté, zajímavé a proniká napříč různými obory. Budeš
pomáhat menším a středním firmám, známým i takovým, o kterých uslyšíš poprvé. A i těm velkým.
Jeden měsíc můžeš řešit brandbuilding náchodského pivovaru Primátor, ten další budeš třeba
tvořit kampaně pro Quadient, a to v kooperaci s jejich britskou centrálou. Ano, i takovým
firmám můžeš pomáhat vyniknout ve světě marketingu. A to je pecka!

Jan Kroupa

Jak to u nás chodí?

Mezi své lidi chci člověka, který žije onlinem. Takového, který se v jeho vodách nejen smočil, ale už v nich skvěle plave. Někoho znalého oboru, kdo má otevřenou mysl a touží se učit novým věcem. Obor znáš, takže chuť učit se novým věcem a otevřená hlava jsou samozřejmostí. V týmu si cením upřímnosti, zatloukání se tu nenosí. Hlavní je, aby tě práce bavila a rád si mezi nás chodil/a, pak do našeho týmu zapadneš jedna báseň."

Jan Kroupa
Vedoucí specialistů online marketingu

S kým budeš spolupracovat?

Kde budeš pracovat?

Budeš pracovat ve firmě, kde se k sobě chováme mile, slušně a vzájemně se respektujeme. Kde nám záleží na příběhu každého pracovníka a smysluplné práci, ve které vidíme užitek pro klienta.

Podívej, jak vypadá život v eBRÁNĚ
a co pro nás znamená firemní kultura.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Více informací

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Více informací