Upravit stránku

Zažij si stejný příběh jako VerčaVeronika VodrážkováImplementace webů

Verča u nás začínala jako brigádnice na technické
podpoře, dnes řeší implementace nových webů.

"Do eBRÁNY jsem nastupovala před 10 lety, jako brigádník na pozici Specialista zákaznické podpory. V té době bylo oddělení Zákaznické podpory v začátcích a já jeden z prvních pracovníků. Po roce jsem se přesunula na oddělení Výroby zakázek, kde jsem pracovala jako brigádník na pozici Tester/Plnič a rozvíjela své znalosti o produktech, které jsem získala jako Specialista zákaznické podpory. eBRÁNA mi vycházela během studia maximálně vstříc. No a když jsem dostala nabídku pracovat ve Výrobě na plný úvazek, ráda jsem ji přijala. Nyní mám na starosti implementaci nových webů a eshopů a přijímání nových zakázek."

Jaké bude tvoje poslání?

Mile a vstřícně pomůžeš našim klientům s řešením jejich potíží, a to buď skrze přímou komunikaci (telefonicky) či nepřímou (mailem). Některé požadavky vyřešíš rovnou sám, některé budeš muset předat zkušenějším kolegům.

Není se čeho bát. Všechny dovednosti a znalosti si osvojíš během zaškolení. 

Podle zpětné vazby od klientů nám také pomůžeš vyladit naše produkty. Staneš se plnohodnotnou a důležitou součástí komunikační linky mezi produktovými manažery, vývojovým týmem i obchodníky.

Co pro tebe máme?

 

  • Naučíme tě komunikovat

    komunikovat napříč firmou i s klienty. Zlepšíš si tak své soft skills. 
  • Osvojíš si všechny naše produkty,

    což ti v budoucnu otevře dveře do různých oblastí v online světě.
  • Získáš všechny výhody,

    které práce v eBRÁNĚ přináší.
  • Flexibilní pracovní dobu,

    kterou si můžeš přizpůsobit podle tvých studijních povinností. 
  • Příležitost růst,

    jak odborně, tak osobnostně. Po škole máš možnost u nás zůstat nastálo.
  • Zasvětíme tě do způsobu komunikace

    mezi e-shopy a zbožovými srovnávači. 
  • Pěkný výdělek ke studiu.

    Dobrou práci umíme ocenit. 

Jak rychle se zaučíš?

Nejprve se zaškolíš na všechny naše produkty.
Zhruba po 2 týdnech začneš naprosto samostatně zvládat jednodušší
požadavky, po 3 měsících zvládneš samostatně většinu
a po 6 měsících bys měl zvládat téměř vše. 

Jak bude vypadat tvůj pracovní týden?

  1. 10-15 telefonů,

    během kterých pomůžeš klientům při problémech s webem nebo e-shopem.

  2. 14-15 h práce na ticketech,

     tak říkáme požadavkům od klientů.

  3. Testování a ověřování

    funkčnosti systémů podle popisu klientů.

  4. Analýzy, konzultace a návrhy

    řešení problémů a situací.

  5. Nezbytná administrativa

    nezabere víc jak hodinu.

Koho do svého
týmu hledám?

„Do týmu hledám někoho, kdo na sobě chce pracovat a nebojí se svou práci obhájit jak přede mnou, tak před klientem. Pokud se nebojíš zvednout telefon a chceš na sobě zamakat, rád se s tebou uvidím na pohovoru.”

Ondřej KaškaVedoucí technické podpory

S kým budeš spolupracovat?

Kde budeš pracovat?

Budeš pracovat ve firmě, kde se k sobě chováme mile, slušně a vzájemně se respektujeme. Kde nám záleží na příběhu každého pracovníka a smysluplné práci, ve které vidíme užitek pro klienta.

Podívej, jak vypadá život v eBRÁNĚ
a co pro nás znamená firemní kultura.