Upravit stránku

Zažij si stejný příběh jako AnetAneta KubůMarketingová specialistka

Anet u nás začínala jako brigádnice
a pravá ruka vedoucího marketingu.
Po dvou letech má na starosti velkou
část marketingové komunikace eBRÁNY.

"Baví mě, že práce v eBRÁNĚ je různorodá. Starám se o firemní sociální sítě, newslettery, web, focení, ale i eventy pro naše klienty i zaměstnance, nebo komunikaci s partnery. Dostávám se tak k zajímavým projektům a činnostem. Navíc mám možnost se neustále vzdělávat a posouvat. Třeba i v tom, co mi jde zatím méně."

Jaké bude tvoje poslání?

Pomoci nám v růstu naší společnosti a klientského portfolia, které tvoří malé a střední firmy v České republice. Pravidelně budeš vyhledávat a kontaktovat nové potenciální klienty, u nichž najdeš možnost zlepšení marketingových aktivit a jejich obchodních výsledků. Udržovat s nimi komunikaci a vytvářet nové příležitosti pro odborné konzultanty z týmu.

Vytvoříš tak novou obchodní složku a budeš určovat její vývoj.

Co pro tebe máme?

  1. Propracovaný adaptační plán

    Aby ses co nejrychleji dostal do své pozice, připravili jsme vzdělávací plán, který ti pomůže. 

  2. Odměnu, na kterou se můžeš spolehnout

    Fixní hodinovku, která pro tebe představuje jistotu.

  3. Štědrý provizní systém

    7,5 % z realizovaných zakázek je jednoduše tvých. A když jsou to zakázky za desetitisíce až statisíce...

  4. Kopu znalostí z digitálního marketingu

    Naučíme tě základy PPC reklamy, SEO, webdesignu nebo marketingové strategie. Tyhle znalosti se ti u hovorů budou hodit. 

  5. Raketové zlepšení v komunikaci

    Přímá komunikace s klienty bude tvůj denní chléb. Proto uděláme všechno proto, aby ti šla práce od ruky. 

A tím to nekončí! Na interních přednáškách, workshopech a konferencích se dozvíš nejzajímavější novinky ze světa digitálního marketingu. Pokud budeš chtít, po čase budeš mít možnost posunout na jinou specializovanou pozici. 

Telemarketing má v naší
obchodní strategii důležitou roli

Pečlivý výběr a následné oslovení konkrétních firem byly vždy naším nejúspěšnějším zdrojem nových klientů.
A na tom chceme stavět i do budoucna. Telemarketér bude motorem tohoto procesu. Bude vytipovávat nové potenciální
klienty a sám je oslovovat. Jakmile bude mít oslovená firma zájem o naše služby, předá jej odbornému konzultantovi,
který již uzavře spolupráci a bude řešit individuální řešení pro klienta.
Telemarketér tak bude parťákem odborných konzultantů a pokud bude chtít, 
bude mít možnost se na navázané spolupráci v budoucnu dál podílet.

Nejlépe zapadneš, pokud:

 

  • Komunikovat s cizími lidmi po telefonu

    je pro tebe každodenní normálka
  • Baví tě výzvy

    a víš jak se z nich poučit
  • Dokážeš spolupracovat v týmu

    a nést zodpovědnost za své projekty
  • Rád sleduješ trendy

    v online marketingu

 

  • Máš nadprůměrný cit pro komunikaci

    a dokážeš se napojit na klienta 
  • Je na tebe spolehnutí

    a máš smysl pro humor
  • Máš zájem o plný úvazek

    s flexibilní pracovní dobou
  • Rád přinášíš nové podněty

    a zkoušíš jít vlastní cestou

Jak to u nás chodí?

„Naším cílem je pomáhat klientům. V růstu, v prodejích,
v budování povědomí o jejich značce, produktech
a službách. Klienty si vybíráme a oslovujeme ty, kde
má spolupráce pro obě strany užitek. V procesu oslovení
a získání klienta budeš hrát velmi důležitou roli. 

Martin Svoboda
Vedoucí obchodu

Kde budeš pracovat?

Budeš pracovat ve firmě, kde se k sobě chováme mile, slušně a vzájemně se respektujeme. Kde nám záleží na příběhu každého pracovníka a smysluplné práci, ve které vidíme užitek pro klienta.

Podívej, jak vypadá život v eBRÁNĚ
a co pro nás znamená firemní kultura.