Čeká na tebeskvělá vedoucíAndrea Semerádová

Koho do svého týmu hledá?

"Hledám pozitivně naladěného studenta nebo studentku, která bude s úsměvem a chutí pomáhat našemu týmu růst, dotahovat věci do konce a ráda komunikovat s nováčky, kolegy i klienty. Nemusíš oslnit zkušenostmi a znalostmi. Mnohem důležitější je pro mě to, že tě oblast HR láká a budeš dělat svoji práci s radostí. HR je disciplína s neuvěřitelným potenciálem a péči o lidské zdroje bude třeba stále zkvalitňovat."

Pro koho je HR směr tím pravým?

 

V eBRÁNĚ děláme HR srdcem. Fakt, že hledáme "lidumila", který dokáže svou dobrou náladou nakazit ostatní, tak není jen obyčejnou frází. V našem HR týmu rádi uvítáme nadšence, který se stane parťákem svých kolegů i vedoucích. 

 

Velkou součástí tvé práce bude nábor zaměstnanců. Svěříme ti komunikaci s uchazeči a vezmeme tě s sebou na pohovory. Na starost je časem dostaneš sám. Stejně jako spoustu administrativních úkolů, které se s náborem pojí. Neboj se ale toho, že bys za chvilku nebyl za horou papírů vidět. Prostor bude i na realizaci tvých vlastních nápadů. Těšit se můžeš na teambuildingy, vzdělávací workshopy a další akce, které zase o kousek vylepší život v eBRÁNĚ tobě i ostatním.

 

A co tě čeká? Kancelář, kde se usmíváme a pomáháme si. Dočkat se tě nemůže tým, který tě vždy podrží, pochválí a posune dál.

 

Všichni si tykáme a rádi spolu trávíme čas i mimo kancelář. Neformální firemní kulturu ale udržujeme i na pracovišti. Spolu s ní je pro nás prioritou spokojenost všech našich lidí a jejich vědomí toho, že je tu někdo, kdo je vždy rád vyslechne.

 

Učit se budeš jen to, co tě skutečně zajímá a co využiješ v praxi. Tvůj kalendář zaplní 15-20 hodin smysluplné práce na zajímavých projektech, při které nahlédneš pod pokličku reálných byznysů. Občas můžeš pracovat z domu nebo ze školy, ale radši tě budeme mít u sebe. Ty nejlepší nápady přece jen vznikají v týmu.

Co se můžeš naučit:

  1. Psát poutavé pracovní inzeráty

    které osloví ty správné lidi. Ukážeme ti, jak hned poznáš, kdo zapadne do naší firemní kultury.

  2. Umění číst v CV

    a dozvědět se z něj to, co potřebuješ. Životopis o kandidátovi hodně napoví, a to tobě i dalším personalistům, kterým správnou selekcí ušetříš spoustu času.

  3. Vést pohovory metodou win-win

    a odnést si důležitou zpětnou vazbu, ať už si s kandidátem plácneme, nebo se na spolupráci nakonec nedohodneme. Jednoduše win-win v každém případě.

  4. Realizovat onboarding

    tedy první důležitý moment pro všechny nováčky. Adaptaci má u nás pod palcem právě HR. 

  5. Pečovat o eBRÁŇÁKY

    a zpříjemňovat společně strávený čas všem kolegům. Už teď tě napadá řada nových benefitů? Super, kreativita vítaná!  

  6. Orientovat se v pracovním právu

    protože všechny ty softskilly je potřeba podpořit i znalostí náležitostí, které k pracovně-právním vztahům prostě patří.

  7. Vést HR konzultace

    a s nadšením dál předávat ověřené know-how, díky kterému to u nás nejen v rámci HR funguje. Pomáhat ostatním firmám je naše poslání.

  8. Employer Branding

    ti umožní nahlédnout do tématiky firemních hodnot, kultury a komunikace uvnitř i navenek firmy. Budování značky zaměstnavatele a péče o ni je dlouhodobá investice, která se vyplácí.

  9. Dovednosti, které využiješ

    při práci i v životě. Razíme heslo, že pouze pravidelným vzděláváním se z nás můžou stát jedničky na trhu. Souhlasíš? 

HR se nerovná jen administrativa. Snažíme se porozumět byznysu a nesoustředíme se u toho na papírování, ale na lidi. Na zaměstnance se díváme jako na zákazníky. A firmu vnímáme jako inspirativní a živé místo, ve kterém se budou cítit dobře. Každý náš zaměstnanec je nositelem firemního DNA a svým způsobem se tak podílí na náboru. Protože najít lidi, kteří do naší firemní kultury zapadnou, je naším hlavním cílem.

Kam se můžeš posunout?

Jako správný HR manager se postupně seznámíš s každým týmem a jeho fungováním. Je možné, že se ti v některém z nich zalíbí natolik, že se v něm nakonec sám usídlíš. Změna je život a interním přesunům se rozhodně nebráníme. V rámci HR týmu budeš ale především náš:

HR manager

Poznáš všechny HR oblasti a staneš se profíkem v náboru nových eBRÁŇÁKŮ.
- Andrea Semerádová

HR business partner

Naučíš se rozpoznat potřeby klienta a podat jim pomocnou ruku.
- Martin Semerád

Tvůrce firemní kultury

Staneš se spolehlivým parťákem našich lidí a pomůžeš nám budovat značku zaměstnavatele.
- Karolína Turková

Tvůrce značky zaměstnavatele

Společně se budeme starat o to, aby si eBRÁNA udržela svou skvělou pověst a byla atraktivní pro stávající i potenciální zaměstnance.
- Aneta Kubů

HR manager

Poznáš všechny HR oblasti a staneš se profíkem v náboru nových eBRÁŇÁKŮ.
- Andrea Semerádová

HR business partner

Naučíš se rozpoznat potřeby klienta a podat jim pomocnou ruku.
- Martin Semerád

Tvůrce firemní kultury

Staneš se spolehlivým parťákem našich lidí a pomůžeš nám budovat značku zaměstnavatele.
- Karolína Turková

Tvůrce značky zaměstnavatele

Společně se budeme starat o to, aby si eBRÁNA udržela svou skvělou pověst a byla atraktivní pro stávající i potenciální zaměstnance.
- Aneta Kubů

 

Od koho se budeš učit?

Kde budeš pracovat?

Budeš pracovat ve firmě, kde se k sobě chováme mile, slušně a vzájemně se respektujeme. Kde nám záleží na příběhu každého pracovníka a smysluplné práci, ve které vidíme užitek pro klienta.

Etika a morálka je u nás na prvním místě. Kdo by měl tendenci pomlouvat a vytvářet negativní náladu rozšiřováním klepů a problémů namísto jejich aktivního řešení, nebude mu s námi dobře.

Podívej, jak vypadá život v eBRÁNĚ
a co pro nás znamená firemní kultura.

Myslíš, že HR možná nebude to pravé?

Mrkni na další směry, do kterých se v rámci akademie můžeš přihlásit:

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Více informací

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Více informací