Čeká na tebeskvělá vedoucíIvana Palarčíková

Koho do svého týmu hledá?

"Hledám cílevědomého studenta, který žije online světem a chce své získané znalosti a dovednosti naplno využít v praxi. Pokud jsi aktivní, kreativní, samostatný, zodpovědný a toužíš po seberozvoji a nových zkušenostech, pak je náš tým ideálním místem, kde probudit tvůj skrytý potenciál. Tak co, jdeš do toho s námi?"

Pro koho je marketingový směr tím pravým?

Pro všechny, které láká svět online technologií, marketingových strategií, atraktivních značek, kreativního copywritingu, SEO optimalizace, PPC kampaní či sociálních sítí. Rádi tě jím provedeme, proto nemusíš mít žádné obavy, pokud něčemu zatím nerozumíš. Pokud jsi cílevědomý, kreativní, rád se učíš novým věcem a zároveň ti není cizí logické a analytické myšlení, hledání souvislostí a kritické myšlení, pak tě čeká perfektní dobrodružství.


Připadá ti, že právě tohle chceš zažít? Super! Pokud máš pocit, že tohle je to, co teď potřebuješ, pak tě rádi přivítáme. A společně najdeme to, co tě bude bavit a naplňovat, zkrátka tvé pravé já!


A co tě čeká? Skvělý tým kolegů, kteří mezi sebou rádi komunikují. Během práce, projektů, jednáních či zajímavých workshopů. A samozřejmě nad šálkem kvalitní kávy či čaje, při kterém se s tebou podělí o své vědomosti, pracovní zkušenosti i nezapomenutelné zážitky ze života a současně si rádi poslechnou tvůj názor nebo nápad. Ideální je, pokud s námi strávíš každý týden alespoň dvacet hodin. Jasně, můžeš si dát i homeoffice, ale proč, když tu pro tebe máme luxusní místo s atmosférou podněcující k těm nejlepším výkonům.

Co se můžeš naučit:

  1. Analyzovat marketingová data

    v Google Analytics, vyhodnocovat kampaně v Google Ads a Skliku. Zkratky jako CTR, GTM a PNO pro tebe už nebudou velkou neznámou. 

  2. Vytvářet SEO audity,

    analýzy klíčových slov, optimalizovat weby a e-shopy. Tak, aby byly atraktivní, originální a zaujaly zákazníky a současně perfektně plnily stanovené cíle klientů.

  3. Nastavit PPC kampaně,

    tedy placené reklamy tak, abys zaujal a oslovil zákazníky do takové míry, že se zaujetím proklikají web či e-shop a rovnou u toho něco nakoupí.

  4. Vytvářet články a newslettery,

    zkrátka takový obsah, který se v záplavě online světa neztratí a klienti s jejich zákazníky se na něj budou těšit a nenechají si uniknout ani čárku!  

  5. Pochopit, co je brand, jak se vytváří

    a jeho výjimečnou roli v marketingu. Protože bez jádra značek, vize a mise, archetypů a obsahových strategií marketing jen tak nezafunguje a už vůbec nezazáří.  

  6. Rozumět sociálním sítím,

    obsahovému marketingu a cílovým skupinám. Díky tomu vytvoříš vytříbené příspěvky a obsahy, které dostanou klientovy zákazníky. A spustit reklamní kampaň pro tebe nebude stres, ale radost. 

A navíc ti prozradíme úspěch time managementu. Stihneš tak v klídku nejenom studium a naplánovanou práci, ale i trénink a relax. Naučíš se komunikaci s kolegy i klienty. A taky potřebné dávce asertivity, díky které se nedostaneš do situace, ve které by ti všechno přerostlo přes hlavu. 

Kam se můžeš posunout?

Kamkoli. Marketing v sobě ukrývá nespočet kariérních cestiček. Je jenom na tobě, po které v rámci naší akademie vykročíš. Během ní tě budeme podporovat, učit, motivovat a poskytovat bohaté příležitosti k rozvoji a nalezení ideální pozice, kterou může být:  

Specialista online marketingu

Pečuj a rozvíjej marketingové strategie klientů napříč rozmanitými obory.
- Natálie Prudičová

PPC specialista

Ovládni reklamní systémy Google Ads a Sklik a pomoz našim klientům získat více poptávek, budovat jejich značku a dosáhnout vyšších tržeb.
- Jiří Rehn

Grafik

Vytvářej dechberoucí vizuály, které vyzařují duši firmy, ale umí i prodat.
- Lukáš Faltus

Brandový konzultant

Pomáhej psát příběhy značek. Buď jejich průvodcem na cestě sebepoznání a buduj z nich lovebrandy.
- Michal Šoulák

SEO specialista

Nauč se data měnit na marketingové úspěchy. Ovládni svět klíčových slov a pomáhej klientům, aby si je vyhledávače oblíbily a jejich zákazníci si k nim našli tu správnou cestu.
- Jan Kroupa

Copywriter

Piš šťavnaté texty, které se čtou samy. Nauč se vžít do zákazníků našich klientů a pomáhej psát obsah, který dokonale popíše a prodá jejich službu.
- Tereza Dostálková

Specialista online marketingu

Pečuj a rozvíjej marketingové strategie klientů napříč rozmanitými obory.
- Natálie Prudičová

PPC specialista

Ovládni reklamní systémy Google Ads a Sklik a pomoz našim klientům získat více poptávek, budovat jejich značku a dosáhnout vyšších tržeb.
- Jiří Rehn

Grafik

Vytvářej dechberoucí vizuály, které vyzařují duši firmy, ale umí i prodat.
- Lukáš Faltus

Brandový konzultant

Pomáhej psát příběhy značek. Buď jejich průvodcem na cestě sebepoznání a buduj z nich lovebrandy.
- Michal Šoulák

SEO specialista

Nauč se data měnit na marketingové úspěchy. Ovládni svět klíčových slov a pomáhej klientům, aby si je vyhledávače oblíbily a jejich zákazníci si k nim našli tu správnou cestu.
- Jan Kroupa

Copywriter

Piš šťavnaté texty, které se čtou samy. Nauč se vžít do zákazníků našich klientů a pomáhej psát obsah, který dokonale popíše a prodá jejich službu.
- Tereza Faltejsková

 

Od koho se budeš učit?

Zažij podobný příběh jako Natálka

eBRÁNA se stala pro zvídavou Natálku, zajímající se o online
svět a SEO, první pracovní zkušeností, díky které se naplno
rozhořel její potenciál. Dnes je tak nejen skvělou specialistkou
online marketingu vymýšlející marketingové strategie, ale
zároveň usměvavou mentorkou nováčků.

"SEO je mojí vášní, stejně jako sport a chuť se neustále
učit novým věcem. Rozšiřuji si obzory nejen při tvoření
celostního marketingu pro naše klienty, ale především
při práci s našimi nováčky. Těm pomáhám najít ten správný
směr, aby nasbírali co nejvíce zkušeností a práce je bavila.
"

Natálie PrudičováSpecialistka online marketingu

Kde budeš pracovat?

Budeš pracovat ve firmě, kde se k sobě chováme mile, slušně a vzájemně se respektujeme. Kde nám záleží na příběhu každého pracovníka a smysluplné práci, ve které vidíme užitek pro klienta.

Etika a morálka je u nás na prvním místě. Kdo by měl tendenci pomlouvat a vytvářet negativní náladu rozšiřováním klepů a problémů namísto jejich aktivního řešení, nebude mu s námi dobře.

Podívej, jak vypadá život v eBRÁNĚ
a co pro nás znamená firemní kultura.

Myslíš, že marketing možná nebude to pravé?

Mrkni na další směry, do kterých se v rámci akademie můžeš přihlásit:

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Více informací

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Více informací